Press "Enter" to skip to content

Få lavet det rette logo

Forstil dig at du står foran en vinreol og du skal finde en vin til i aften. Du har ingen til at rådgive dig og du kender ingen af vinene på reolen. Hvad gør du? Du vælger en som har en flot og spændende etiket. Sådan er det også med din visuel identitet. Med mindre en ny og potentiel kunde har fået dig anbefalet af en som personen stoler på og som kan stå inden for dig, vil det ofte være din visuelle identitet, der får kunden til at beslutte sig for at kontakte dig eller lede efter en anden. Det er derfor at den er så vigtigt. Den er lige så vigtigt som din forretningsplan.

Brug tid, penge og energi på dit logo

Du skal bruge lige så meget tid på din visuelle identitet, som er en del af dit markedsføring. Derfor er det også vigtigt at du ikke springer over og få lavet det enten af en veninde, der har lidt erfaring på området eller af en der giver dig så godt et tilbud, at han eller hun kun kan bruge få timer på at lave det. Et enkelt og genkendeligt logo er ikke nogen nem opgave. Det kræver uddannelse, erfaring og et særligt talent at kunne designe. Hvis du er i tvivl så kig på Facebooks enkle hvide f på en blå bund eller McDonalds gyldne buer, der kan ses og genkendes på flere kilomenters afstand.

Udover din visuelle identitet er det vigtigt at du også får råd og vejledning af en programmør, der skal lave din hjemmeside, men lige så vigtigt at du får en SEO ekspert med fra start. De 3 har hver deres ekspertområde, men samlet set vil de få din visuelle identitet og online markedsførings til at fremstå stærkt. Det er penge og tid er er en god investering.

Be First to Comment

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *